Informacje o wymaganiach, jakie powinno spełniać pismo dotyczące udzielania porady wysłane drogą elektroniczną

Prosimy o zapoznanie się z poniższym tekstem przed wysłaniem zapytania !

Zapytanie powinno zawierać co najmniej wskazanie:
1) osoby od której pochodzi (jej imienia i nazwiska),
2) adresu osoby pytającej, tj. kodu pocztowej, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania (sam adres e-mail nie wystarczy!),
3) przedmiotu sprawy, której dotyczy.

Zapytania prawne nie zawierające imienia, nazwiska i adresu pozostawia się bez rozpoznania (art. 221 §1 i §3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, Dz.U.2017.1257 - j.t. oraz §8 ust.1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, Dz.U. z 2002r., nr 5, poz. 46)

Na podstawie art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 roku o Państwowej Inspekcji Pracy dane osobowe zachowane są do wyłącznej wiadomości PIP.

Jeśli chcesz wysłać zapytanie kliknij odnośnik: porady@gdansk.pip.gov.pl

Do pobrania: ZGŁOSZENIE DOTYCZĄCE UDZIELENIA PORADY


GIP Przejdź do GIP

Kalendarium

PWŚCPSN
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123



  • banner167869
  • banner121498
  • banner121496
  • banner127167
  • banner121499
  • banner201673
  • banner186090
  • banner193274
  • banner121495
  • banner121497